Pondělí - Neděle
7:00 - 20:00

605 043 834
222 952 640

Chodská 25, Praha 2

Časté dotazy

Platí se příplatek za druhého řidiče?
Ne, příplatek za druhého řidiče u nás není. Musí ovšem předložit řidičský a občanský průkaz, pokud chce automobil řídit.

Je nutné skládat zálohu při půjčení?
Záloha se platí spolu s nájemným před vypůjčení. Stálí zákazníci zálohu skládat nemusí. Výše zálohy je minimálně 5000 Kč.

Je pojištění v ceně pronájmu?
Ano, v ceně nájemného je povinné i havarijní pojištění.

Má automobil dálniční známku?
Ano, na všech vozech je nalepena dálniční známka pro Českou republiku.

Jsou ceny uváděny včetně DPH?
Ano, všechny naše ceny jsou uváděny včetně DPH, plátci si mohou tuto daň uplatnit.

Je půjčení omezeno věkem řidiče?
Věk řidiče není omezen, podmínkou pro půjčení je pouze, aby vlastnil řidičský průkaz nejméně 1,5 roku.

Jsou omezeny cesty do zahraničí?
Pokud máte v úmyslu cestovat do zahraničí, musíte tuto skutečnost oznámit autopůjčovně. Bez písemného souhlasu není možné za hranice vycestovat. Do nájemní smlouvy se uvedou státy, kam lze cestovat s vypůjčeným vozem.

Platím něco, pokud mě někdo nabourá?
Pokud nejste viníkem dopravní nehody, které se účastní jiné vozidlo, neplatíte nic. Podmínkou je vše řádně zdokumentovat a pro jistotu zavolat dopravní policii, aby sepsala úřední záznam o vaši nevině.

Platím něco, pokud zaviním já nehodu?
Pokud zaviníte nehodu, jste povinni uhradit spoluúčast na škodě na pronajatém vozidle. Ostatní škody jsou hrazeny z povinného pojištění.Jsou ovšem případy, kdy i při nezavinění nehody platíte spoluúčast. Jedná se například o srážku se zvířaty. Zvířata, stromy a různé neživé věci bohužel nemají sjednáno povinné pojištění.

Co se děje, pokud je auto nepojízdné?
I v záruční lhůtě se může auto porouchat. Pokud budete mít jakýkoli problém, jsou vám k dispozici asistenční služby 24 hodin denně. Operátor s vámi vždy váš problém efektivně vyřeší a pošle vám na pomoc mechanika či odtahovou službu zdarma.